MOTUL DOT 5.1
W pełni syntetyczny płyn do systemów hamulcowych na bazie poliglikolu. Zalecany do hamulców tarczowych i bębnowych, szczególnie w pojazdach z systemem antypoślizgowym (ABS). Klasa jakości: FMVSS 116 DOT 3, DOT 4 i DOT 5.1 - SAE J 1703
W pełni syntetyczny płyn do systemów hamulcowych na bazie poliglikolu. Zalecany do hamulców tarczowych i bębnowych, szczególnie w pojazdach z systemem antypoślizgowym (ABS). Klasa jakości: FMVSS 116 DOT 3, DOT 4 i DOT 5.1 - SAE J 1703
Wysokiej jakości, perfumowany, gotowy do użycia zimowy płyn do spryskiwaczy K2 Claren. Przeznaczony do mycia i odmrażania powierzchni szyb samochodowych.
NOXy® AdBlue® to komplementarne rozwiązanie Grupy Azoty, oferujące produkt najwyższej jakości. Jest on teraz zarówno konfekcjonowany, jak i dystrybuowany przez PPH PARYS. Jego konfekcja odbywa się w nowoczesnym zakładzie produkcyjnym, z zachowaniem 100% czystości produktu – zgodnie z normą ISO 22241. Wyjątkową jakość NOXy® AdBlue® potwierdzają badania w jedynym akredytowanym przez Polskie Centrum Akredytacji laboratorium w zakresie badań AdBlue.
W pełni syntetyczny płyn do systemów hamulcowych na bazie poliglikolu. Zalecany do hamulców tarczowych i bębnowych. Klasa jakości: FMVSS 116 DOT 3 i DOT 4, SAE J 1703
W 100% syntetyczny płyn hamulcowy na bazie poliglikolu. Przeznaczony do wszystkich typów układów hamulcowych w motocyklach i samochodach rajdowych oraz wyścigowych (tarcze hamulcowe stalowe, ceramiczne, węglowe). Temperatura wrzenia suchego: 312 °C. Przekracza wymagania DOT 5.1 i DOT 3 i DOT 4, z wyjątkiem lepkości w temperaturze -40 ° C (-40 ° F).
MOTUL DOT 4 LV jest szczególnie zalecany do użycia w hydrauliczych układach hamulcowych i systemach sterowania sprzęgłem pojazdów wyposażonych w systemy ESP, ABS oraz ASR. Zapewnia wysoką temperaturę wrzenia a w szczególności nadzwyczajne parametry lepkości w skarajnie niskich temperaturach otoczenia.
Środek czyszczący specjalnie opracowany w celu skutecznego i szybkiego usuwania osadów i nagarów z przepustnic, dysz paliwa, zbiorników, pływaków czy zwężek wenturiego. Pozwala na utrzymanie stabilnej prędkości obrotowej biegu jałowego silnika i ułatwia jego start. Zmniejszone zużycie paliwa przez silnik dzięki dokładnemu rozpyleniu przez czysty układ wtryskowy czy gaźnik. Szybko i skutecznie usuwa wszelkie osady takie jak: oleje, smary, gumę, żywice w układzie dolotowym i na przepustnicach i dyszach czy zaworach bez ich rozmontowywania. Zapewnia smarowanie czyszczonych elementów dzięki specjalnym dodatkom smarnym.
Usuwa osady w całym układzie chłodzenia. Czyśli cały układ, rozpuszcza i usuwa osady kamienne i szlamy w chłodnicy i kanałach i poprawia pracę zaworów, termostatów i pomp wody. Zalecany do użycia we wszystkich typach zamkniętych układach chłodzenia w pojazdach użytkowych, samochodach osobowyc, motocyklach i przemysłowych układach wymiany ciepła. Poprawia przewodnictwo cieplne i skuteczność chłodzenia. Poprawia pracę i podnosi trwałość wszystkich typów układów chłodzenia.
Skuteczny preparat likwidujący wycieki oleju. Utrzymuje elastyczność elastomerowych materiałów uszczelnień w silniku zapobiegając wyciekom. Kompatybilny z wszystkimi rodzajami olejów, mineralnymi, częściowo syntetycznymi i w 100% syntetycznymi.
Środek czyszczący do wszystkich rodzajów przekładni mechanicznych, zautomatyzowanych i automatycznych; hydrauliczych (AT), dwusprzęgłowych (DCT/DSG) czy tez bezstopniowych (CVT). Skutecznie usuwa wszelkie osady, szlamy i nagary. Usunięte cząstki są usuwane po operacji czyszczenia wraz z starym olejem. Zapewnia bezpieczeństwio i smarowanie przekładni w trakcie jej czyszczenia.
Porozmawiaj z nami na WhatsApp